Szénhidráttöltés mesterfokon!Azaz hogyan NE csináld!

2015. október 18., vasárnap

Mostanában az van, hogy Zsófika alacsony szénhidráttal küzd az ádáz zsír ellen. Eddig nyerésre állok, bár bevallom férfiasan, az első két hétben idegállapotból idegállapotba kerültem, míg megszoktam a szitut. De jobban csípem mint a sablonos testéptő diétát. Olvastam sok mindent régebben is a ketózisról, és szimpi volt, hát nem sietek sehová, kiróbálom alapon neki vágtam.
Reggel 100 gr csökketett szénhidráttartalmú cipó (össz 6 g szénhidrát így), és a nap többi részben már csak hús és zöldség. Minimális tejtermék, és semmi gyümölcs.
Kemény két hét volt, többször megremegett a frissen beszerzett erkölcsi bizonyítványom az eddig stabil lábain, de én is, és környezetem is túl élte a szitut. Ma már elmondhatom, hogy energiától duzzadok, és lement a víz is,amit eddig a szénhidrátok tartottak!
Pénteken történt, hogy hirtelen ötlettől vezérelve arany kollegámmal nekivágtunk a helyi életnek...néha ki kell ereszteni a fáradt gőzt..ugyebár. Gőz az meg volt a héten rendesen. Kicsiny városunkban nagy divat lett a karaoke. Mondjuk nem igen értem, hogy néhányak hogy veszik a bátorságot...de veszik. Én nem éneklek...nem táncolok. Persze mikor részeg srác nekilátott a Baby one more time-ot énekelni, én sem bírtam magammal, oda kellett rohanjak a színpadhoz, és jelenlétemmel támogattam szánalmas próbálkozását a Világhír felé. Asszem nem jött össze neki....
De a lényegre térve. A ketogén diéta nagy pontja a szénhidrát visszatöltés. Úgy döntöttem, hogy én ezt EGY pohár száraz vörössel fogom megoldani. Tudom, most a testépítő társadalom meg akar dobálni kakival...de a testépítő társadalom nem olvassa ezt a blogot..HÁHÁÁÁÁ!!!
Viszont rá kellett jöjjek, hogy nem is vagyok én akkora hülye..már ami a szénhidráttöltős taktikámat illette. Ugyanis aznap nem csak az én fejemben jött az istei szikra! Az este folyamán szememmel megpillantottam apró termetű, de nagyon kigyúrt embertársamat. Táncolgatott a maga robotikusan szánalmas mozgásával, de senkit nem ítélünk el azért, mert valamihez nincsen tehetsége. Kb fél óra leforgása alatt sikerült annyira feltöltenie a kiürült glikogénraktárait, hogy mire észbe kaptam, már édesdeden szundikált az asztalunknál. Persze mint minden jóravaló magyar államporgár, másodmagammal megpróbáltuk felébreszteni. Nem túl drasztikusan, meg ne ijedjen, csupán a kezébe helyeztünk néhány, az asztalon figyelő tárgyat...de szeme se rezzent. Tudom..gyerekes...de én is épp töltöttem a kiürült glikogénraktáraimat.
Tehát amit főhősünk...és semmiképpen sem saját...bőrén megtapasztaltam, hogy diéta alatt alkohollal nem töltünk szénhidrátot. Az alkohol amúgy is a sokszor emlegetett patsördög találmánya...KERÜLNI KELL! :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ZABirodalom Copyright © 2013